marți, 8 noiembrie 2011

Târgul de Turism Romexpo 2011

În acest weekend am vizitat Târgul de Turism de la Romexpo după o pauză de 3 ani şi m-a surprins diferenţa datorată crizei prin care trece turismul în România începând cu anul 2009.  Nu am fost cu adevărat convinsă de impactul asupra turismului din România până nu am văzut cu ochii mei numărul redus de standuri şi de vizitatori! 
Banner Târgul de Turism al României
Dacă dăţile trecute abia aveai loc să te zgâieşti la un stand de ceilalţi doritori, acum te puteai plimba cât se poate de paşnic printe standurile prezente. Dar eu fiind o fire optimistă sper ca să văd cât mai curând din nou folosită clădirea mare de la Romexpo pentru Târgul de Turism şi iarăşi mulţimea de vizitatori, în special studenţi, dornici să colecţioneze cât mai multe pliante cu destinaţii exotice. Am fost totuşi fericită să vad catedra de Turism a A.S.E.-ului având un stand şi revista România Pitorească, la care am scris câteva articolaşe când eram studentă. Dintre standurile prezente cel mai mult mi-a plăcut standul dedicat Japoniei, de unde nu m-am putut abţine să nu-mi cumpăr sushi preparat pe loc de maeştrii japonezi. Și a fost de-a dreptul delicios. Iar un alt plus al vizitei la târg a fost reprezentată de producătorii aliniaţi la intrare de unde puteai cumpăra miere, dulciuri, brânzeturi, vin de casă sau diverse preparate din carne. Și nici de aici nu puteam pleca cu mâna goală aşa că pe lângă cele câteva pliante şi sushi-ul proaspăt, mi s-a mai bucurat sufleţelul la cumpărarea unui must proaspăt deosebit de delicios şi unui borcan de miere de mentă!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...